Followers

Friday, 15 February 2013

...

Aku tengok sayang kau dekat aku macam dah berkurang. Aku tengok kau macam dah takda perasaan dekat aku. Kau yang cakap kan masa haritu bila aku lepaskan kau, kau cakap "kenapa aku tak rasa sedih" kan kan? Haha :') tapi sayang aku dekat kau makin kuat bukan makin berkurang :/ aku je tergila-gila kat kau kot, haha k takpaa :) redha je lah aku malas nak gaduh gaduh ni. Buat sakit hati je, hoho :'D kau macam berlakon sayang je depan aku tengok dari cara kau tapi hati aku tak tau an :-\ haha, kbye selamat malam :)

No comments:

Post a Comment