Followers

Wednesday, 20 February 2013

Hm :(

Hm, rindu zaman dulu bila couple dengan budak satu skolah. Selalu balik sesama, bila habis sekolah kalau dia tak keluar lagi kena tunggu depan kelas dia. Now? Neh, takkan berulang lagi punyaa. Haha :') lebih baik duduk jauh jauh sebab kita akan lebih rapat bila bertemu. Harap je satu sekolah, rumah dekat tapi nak jumpa macam tudia duduk jauh sana nuu -,- haha. Kau kena ingat tahun ni aku last sekolah lepas ni takda dah kau nampak aku kat sekolah lagi.

No comments:

Post a Comment