Followers

Thursday 14 February 2013

I HOPE I CAN DO THE BEST FOR HER :')

Aku tak boleh nak cairkan hati kau macam dulu sebab aku bodoh dalam pasal percintaan. Aku harap betul-betul setia dengan aku. Aku jujur yang aku pernah curang dengan kau waktu kita baru mula-mula couple. I'm sorry aku berjanji aku akan jaga kau elok-elok syg. Aku harap kau jujur dengan aku walaupun benda tu menyakitkan hati aku daripada kau menipu aku ia dua kali ganda menyakitkan hati aku. Sebab apa aku lepaskan kau haritu? Nak tahu sebab apa? Hm, aku terfikir masa depan boleh ke aku jaga kau dengan keadaan aku macam ni? Haha, aku akan berubah syg. Aku janji! Hm :') Kalau kau tak bahagia dengan aku satu hari nanti cakap lah dengan aku, aku tak boleh nak halang itu yang mampu aku buat syg. Aku tak boleh happy kan kau macam mana abg kau happykan kau. Aku tahu aku sapa insan yang tak berguna langsung kan? :') Kalau kita memang di takdirkan bersama kita tak perlu risau kalau kita berpisah sekali pun waktu dan masa akan mempertemukan balik kan kita syg :) Awak yang sayang awak lah saya harapkan untuk memberi saya kebahagian dan awak akan harapkan saya untuk memberi kebahagia kepada awak satu hari nanti. InshaAllah, I can do it for you I'll try my best :)

No comments:

Post a Comment