Followers

Sunday 17 February 2013

Tak boleh tidur

Bila lah aku nak pindah ni, haihhh. Bosan duduk sini takda pape pun kalau pindah boleh lah aku ubah sikap aku sikit. Bosan bosan bosan bosan bosan haduuuuu :/




Nur sarah bt. Shamsul nizam, alangkah indahnya kalau saya boleh baca hati awak boleh lah saya tahu apa isi hati awak dekat saya. Ntah kenapa weyh hati aku masih tak boleh percaya dekat kau. Aku rasa kau banyak rahsia dengan aku cuba kau luahkan sikit bagi aku tahu, hm :-/







Aku takkan pandai layan orang kalau seseorang tu malu dengan aku. Cuba cerita tentang masalah kau, bercerita tentang masa lepas kau, bercerita tentang apa yang kau suka, bercerita apa yang kau tak suka, bercerita tentang apa yang setiap hari kau buat :/





Saya perlu luangkan masa dengan awak hanya kita dua takda sapa sapa. Saya harap saya boleh luangkan masa dengan awak.








Selamat malam.
Saya akan selalu mencintai awak.
Hanya awak sorang.

No comments:

Post a Comment